Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

Musim

Eeee lama tak update blog ! Rindu nak kongsi macam-macam cerita, macam-macam gosip, tapi sekarang semuanya dah terkubur di dalam otak... aku biasa la, mudah hilang ingatan.. hehehe! Status aku sekarang sudah mula bekerja di satu tempat yang mana kalau aku sebut pun semua orang akan tahu, tapi aku tak nak lah ambil kesempatan dengan publisiti murahan nih untuk menguar-uarkan nama tempat kerja aku ... hahahahaahahhahaahha! Aduh...aduh.. aku kerja biasa-biasa jer, kerja sampai dapat apa yang aku hajatkan then i'll find another job as what as i dream... K, done with this.

Sekarang bulan 11 dan tak lama lagi akan datang bulan 12, sekaranglah musim orang nak kahwin, nak buat kenduri kendara... cuti sekolah pulak, musim budak-budak berkhatan.. Jemputan yang aku dapat tak kurang hebatnya, yang bestnya tahun ni semua kawan-kawan baik aku naik pelamin, alhamdulillah... I'm da person that soooo happy with all of you guys...

Tapi, aku tak dapat attend semua majlis kawan-kawan baik... aku jauh, jauh nun disini... aku sedih, terkilan sebab tak dapat pergi wedding kawan-kawan baik.. jauh disudut hati aku nak sangat aku pergi... aduhai sahabat... serba salah aku dibuatnya, nak diceritakan masalah aku, tak semua yang akan faham... ok lah aku nak buat official confession kat sini, aku mintak maaf dengan seribu kemaafan atas ketidakhadiran aku di majlis sahabat-sahabat semua... minta maaf.. harap tiada terkecil hati ataupun  marah kalian kat aku...

Aku minta maaf...

Aku bkn superwomen...I'm sorry..













No comments: