Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

Anniversary Saya dan Awak

Setahun sudah usia perkahwinan aku dan mr.asben .... nampak tak kat atas tuuuuuuu 1YEAR 1DAY ?? hehehe... setahun berlalu ... banyak pahit manis dalam setahun, alhamdulillah kami laluinya dengan tabah dan kuat.. My marriage nie sekali lalu nampak macam sebelum kawen je, nak tau sebab apa ? Lepas kahwin, sempat tinggal sebumbung 4 bulan jea, then aku mula kerja di shah alam 7 bulan.. then sekarang baru aku balik ke sini d sebelah mr.asben balik... penat kan ? Macam-macamlah orang kata sepanjang setahun ni, tapi aku pekak kan telinga je... dr soal anak sampaila soal aku tinggal berjauhan dengan asben.

So, lepas nie soalan-soalan tu takkan kehabisan walau kami dah tinggal sebelah menyebelah, nak tau soalan apa ? ANAK !! What everlah... malas nak layan da soalan-soalan kak joyah dengan mak bedah tu... MALAS!

So, malam tadi aku dikejutkan dengan surprise dari mr.asben ! Dari A-Z dialah yang prepare semua... aku ?? Maklumla.. aku kerja sekarang ni aku cepat letih sebab otak aku banyak digunakan, so effect tenaga jugakla... (yeke ?) Tapi lucu laaa... semuanya antik !!! Heheheheh... dia create 'meja' untuk candy light dinner kami ... dia beli lilin walau lilin tue biasa orang guna untuk black out jer.. dia prepare pinggan, sudu, garfu, napkin... everything laaa... ala-ala makan kat tempat mewah tapi sangat terharu sebab kesungguhan dia prepare semua tu.. And dia jugak sediakan lamb chop yang terbaik dan terhebat dan tersedap di lidah aku! Hehehehehe... terharu birulah bila dia suruh duduk dalam bilik sampai everything is perfect then dia suruh aku keluar... memang candy light dinner la... macam yang aku idam-idamkan... haiii...

Kepada mr.asben a.k.a Mohd Zamawi ... Happy Our Anniversary untuk satu tahun... :)


Picture later aku upload ok..!

No comments: